Returpolitik
Hvis du har klager, eller hvis du ikke er tilfreds med produktet, kan du returnere din ordre inden for 30 dage, forudsat at den opfylder de krav, der er angivet nederst på siden. Efter modtagelse af returforsendelsen vil købsprisen blive refunderet til din konto inden for 14 dage.
Vigtigt: Udgifterne til returnering er altid for forbrugerens regning, og vil ikke blive refunderet af Frieza™.
Hvis produktet er beskadiget, eller hvis emballagen er mere beskadiget end nødvendigt for at produktet kan bruges, kan vi lade denne værdiforringelse gå videre til dig eller afvise returanmodningen. Så du bedes behandle produktet med omhu og sørge for, at det er godt pakket, når du returnerer det.
Enkel returnering i 3 nemme trin
Trin 1: Send os en e-mail på info@frieza.dk
Prøv at være så fyldestgørende som muligt i mailen, et par vigtige punkter:
1. Hvorfor du ønsker at ombytte eller returnere pakken.
2. Kan du få billeder til at tydeliggøre dette?
Hvis anmodningen godkendes, sender vi dig en returformular.
Trin 2: Send din bestilling
Send posterne sammen med den udfyldte returformular til den adresse, der er anført i formularen. Sørg for, at pakken er forsynet med en track & trace-kode. Som afsender er du ansvarlig for omkostningerne ved returforsendelsen, og vi ønsker ikke, at der opstår misforståelser. Send track & trace-koden til info@frieza.dk, så vi hele tiden kan følge din ordre.
Trin 3: Modtag købsbeløbet på din bankkonto
Efter modtagelse af returforsendelsen vil købsbeløbet blive overført til din konto inden for 14 dage.
Følgende varer er udelukket fra returretten:
- Specialfremstillede varer.
- Varer, der er beskadiget eller ufuldstændige, dette gælder også for varer, hvis emballage mangler.
- Artikler, der er modtaget gratis (f.eks. gratis produkt i en 1+1 gratis aktion).